Terenska istraživanja su važan i dragocjen dio našeg biznisa. Predstavljaju proces ličnog intervjuisanja kojim se na osnovu dobrog pristupa i komunikacije sa ispitanicima prikupljaju informacije o njihovim stavovima, vjerovanjima i mišljenjima na zadatu temu. Lični kontakt sa učesnicima rezultira bogatije i detaljnije odgovore.
Gusta, iskusna i uhodana teneska mreža anketara i supervizora uvijek je spremna da isporuči zadati dizajn, uzorak i podatke. Opremljena je tablet uređajima najsavremenije generacije i u mogućnosti je da dopre do svake lokacije i ciljne grupe.
Nipo tehnologija u programiranju, prikupljanju podataka obezbjeđuje i visok stepen kontrole jer tablet računari koji se koriste za terensko prikupljanje podataka, posjeduju GPS koji osigurava preciznu kontrolu rada i kretanja svakog anketara.
Mogućnost greške je minimalna zbog grananja upitnika pomoću velikog broja filtera koji se softverski definišu. Rad anketara i kvalitet podataka je poboljšan , direktno evaluiran kroz Nipo Nfield.
Odgovori dobijeni na terenu se direktno sinhronizuju u bazu podataka, koja je spremna za obradu nakon što posljednji anketar završi posljednju anketu čime se znatno štedi na vremenu.
Istraživanja sprovodimo u skoro svim oblastima uključujući: mjerenja sposobnosti reklamne kampanje, testiranje koncepata proizvoda/reklama, istraživanja zadovoljstva, finansijska istraživanja, segmentacione studije, medijske studije, testiranje proizvoda, ispitivanja javnog mnijenja, evaluacijske studije, U&A studije, itd…